Hadiah Giveaway Sis Lea Azleeya dah Sampai



Assalamualaikum.

Baru-baru ini aku dikejutkan dengan berita yang aku berjaya mendapat tempat pertama dalam giveaway yang dianjurkan oleh Sis Lea Azleeya bulan lepas. Ini pertama kali aku berjaya memenangi hadiah pos, sebelum ni aku hanya berpeluang dapat hadiah berbentuk topup dan wang tunai sahaja.

Mula-mula aku tak expect apa sangat sebab dengar banyak cerita dari kawan blogger yang penganjur giveaway lari, hadiah tak bagi, janji ja lebih. Tapi, sis Lea tak macam tu sebab....
Pagi ni, masuk ja ofis. Jeng jeng jeng. 

Hadiah dah sampai !!! Terima kasih ya sis, selepas ni kalau sis buat giveaway lagi, aku pasti akan turut memeriahkan lagi, Inshallah. Salam Ramadhan semua :)


Comments

  1. Alhamdulillah selamat sampai..

    Moga adik suka dengan hadiah tu.. Terima kasih ye join GA akak..

    Tahniah sekali agik.. hiks.. :)

    ReplyDelete
  2. Seronoknya dapat hadiah. Congrats awak :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Makan Makanan Korea di DUBUYO

Review Filem : Train To Busan (2016)

Backpack ke Ipoh Part 1 : Stesen KTM Ipoh